Průběh objednávky

Chcete vědět, jak probíhá objednávka ještě dříve, než si u nás něco poprvé objednáte? Je to velmi jednoduché. Předpokládejme, že jste si vybrali požadované zboží a vložili ho do košíku.

Hledání zboží

Máte-li zájem o konkrétní zboží, nejrychlejším způsobem k jeho nalezení je použití vyhledávání. Vyhledávat můžete hned dvěma způsoby:

v levé liště si vyberete požadovaný druh zboží (např. Batohy, Oblečení, Spacáky…) a poté procházíte jednotlivé kategorie (např. Batohy na každý den, Cyklistika a jiné sporty, Alpinismus…), které najdete také v levém sloupci jako podkategorie

vyhledávací box + našeptávač neboli prázdné políčko s tlačítkem „Lupa “, které se nachází uprostřed stránky nahoře. Stačí do něj zadat klíčové slovo nebo název zboží, našeptávač vám ihned nabídne dostupné možnosti (to znamená nejoblíbenější výrobky a stránky, které obsahují zadané klíčové slovo v názvu nebo popisu) a poté kliknout na tlačítko „Hledat“ nebo zvolit „enter“ na klávesnici.

Nevíte si rady při výběru produktu? Nemůžete se rozhodnout, který je pro Vás ten pravý? Nerozumíte některému z pojmů? Nevadí. Obraťte se na naši Poradnu, kde se Vám budeme snažit co nejpodrobněji odpovědět na nejčastěji kladené otázky.

Košík

V Košíku, přehledně a na jednom místě uvidíte vše, co jste do něj vložili – přesný název zboží, dostupnost, počet kusů (můžete libovolně měnit) a cenu bez a s DPH. Cena zboží je konečná a platná v momentě objednávky a nelze ji měnit.

Ceny zboží jsou platné v době objednávky a jsou konečné, tj. včetně DPH, popř. všech dalších daní a poplatků, které by musel zákazník pro získání zboží zaplatit.

Kompletní obsah Košíku uvidíte vždy, když do něj vložíte zboží nebo pokud kliknete na ikonu s textem Košík v pravé horní části stránky.

Přihlášení

Pokud jste naším stálým zákazníkem, můžete využívat uživatelské rozhraní pro registrované zákazníky. Registraci můžete provést při první návštěvě našeho obchodu, aniž byste si museli objednat zboží z našeho e-shopu.

V uživatelském účtu si můžete nastavit:

  • sledování cen - u vašeho zájmového zboží budeme za Vás každý den sledovat a informovat Vás o dostupnosti nebo aktuální ceně vámi vybraného zboží
  • oblíbeného zboží - slouží k sestavení vašeho nákupu, ke kterému se budete chtít vrátit až po nějaké době např. za týden nebo měsíc
  • moje objednávky – zde je historie zboží, objednávek a jejich vyřízení, které jste v našem e-shopu nakoupili

Registraci do našeho obchodu můžete provést při první návštěvě našeho e-shopu nebo v průběhu první objednávky.

V našem e-shopu můžete nakupovat i bez registrace zákazníka. Při objednávce stačí odškrtnout možnost „Přeji si vytvořit uživatelský účet“.

Osobní údaje

Pro správnost objednávky je nutné uvést Váš e-mail (ten slouží jako hlavní komunikační kanál po dobu objednávky), telefonní číslo, adresu bydliště, popř. fakturační adresu. Stejné informace zákazník uvádí, pokud se registruje do našeho e-shopu.

Kupujícímu, je poskytována ochrana osobních údajů podle zákona č. 101/2000 Sb, ve znění pozdějších předpisů.

Doprava a platba

Výběr dopravy a platby bude nabídnut každému zákazníkovi při uzavírání objednávky. Zákazník má na výběr několik kombinací plateb a způsobů dopravy.

  • Obchodní balík Česká Pošta – Zásilka doručena adresátovi obvykle do dvou dnů od podání do poštovní sítě s možností uložení zásilky na vaší poště.
    • možno platit na dobírku (při předání zboží zákazníkovi doručovatelem)
    • možno platit převodem předem
    • další možnosti online plateb

Pokud objednáváte více druhů zboží s rozdílnou dostupností, je pouze na vás, zda dáte přednost dodání co nejdříve (zásilky budou rozděleny a zboží, které je skladem, bude odesláno okamžitě) nebo počkáte, až bude všechno vámi objednané zboží skladem a my Vám ho poté pošleme najednou v jedné zásilce. Datum dotučení si můžete posunout až o 5 dnů (nevztahuje se na osobní vyzvednutí).

V tomto kroku Košíku volíte také způsob platby. Vyberte si přesně ten, který vám nejvíce vyhovuje. Máte-li k dispozici dárkový certifikát nebo slevový poukaz, zadejte příslušný kód do kolonky Dárkový certifikát nebo poukaz a částka/sleva vám bude z objednávky ihned odečtena.

Shrnutí a odeslání objednávky

Před odesláním objednávky je Vám k dispozici její kompletní shrnutí. Zde vidíte všechno objednané zboží, počet kusů, celkovou cenu, výši odečtené částky z dárkových certifikátů, přehled slev ze slevových poukazů, cenu za dopravu a předpokládaný termín doručení zboží, případně osobního vyzvednutí, adresu pro doručení a fakturační adresu. Pokud jsou všechny údaje v pořádku, dokončete objednávku stisknutím tlačítka Odeslat objednávku.

Je dobré vědět

O každém kroku ve vyřízení vaší objednávky budete informováni e-mailem. Po celou dobu tak máte dokonalý přehled o tom, co se s vaší objednávkou děje a kdy můžete očekávat doručení vybraného zboží. Pokud si přejete zboží v objednávce změnit, stornovat nebo zrušit celou objednávku, kontaktujte nás telefonicky na čísle +420 773 871 411 nebo e-mailem obchod@damskeholinky.cz.

Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení objednávky u zboží označeného pojmem „Momentálně nedostupné“ v případě, že zboží již není možné dodat ani nahradit jiným modelem nebo pokud se jeho cena výrazně změnila a zákazník toto před samotným vznikem kupní smlouvy neakceptuje. Prodávající zákazníka o této situaci informuje. Byla-li část nebo celá objednávka uhrazena, budou zákazníkovi peníze vráceny na účet.

Filtr

Výrobce
Cena
Newsletter

Přejete si dostávat aktuální novinky a akce e-mailem?

Zrušit odběr novinek
Napište nám

Nevíte si rady s výběrem? Rádi Vám pomůžeme.